Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
In samenwerking met A2 Automatisering heeft Werken aan Nederlands een web applicatie van het LVS ontwikkeld. Voor iedere docent een aparte inlog en verschillende mogelijkheden om de leerling(en) te volgen. Tevens beschikt het LVS over een rapportage mogelijkheid.
De mogelijkheden van het LVS zijn: - Resultaten van de begintoets # Groepsniveau # Leerling niveau # Module niveau
- Het LVS o Overzichten van de vorderingen # Groepsniveau # Leerling niveau # Module niveau # Status hoofdstuk niveau > mee bezig > niet gelukt > gewenst > hulp > certificaat o Rapportage module # Overzicht van de status van de modules
Werken aan NederlandsWat heeft Werken aan Nederlands te bieden?
Werken aan Nederlands biedt lesmateriaal op verschillende niveaus: 1A: geschikt voor leerlingen die werken op aanvankelijk lees- en schrijfniveau. 1P: geschikt voor leerlingen die werken op een praktisch lees- en schrijfniveau. De 1P-leerlijn behandelt een selectie van 1F-doelen op praktische wijze. 1P richt zich op zelfstandigheid en zelfredzaamheid. 1F: geschikt voor leerlingen op fundamenteel lees- en schrijfniveau.
Opbrengstgericht en ontwikkelingsgericht
Door middel van een begintoets wordt het aanvangsniveau van de leerling vastgesteld. Vervolgens kan er, op basis van de begintoetsgegevens, een leerlijn Nederlands gepland worden.
>
Elke module kan getoetst, gecertificeerd en geregistreerd worden. Op deze manier wordt de opbrengst voor de leerling, ouders en begeleiders concreet en inzichtelijk.
Het LVS
In het digitale LVS worden alle opbrengsten geregistreerd. Het is mogelijk om met behulp van het LVS groepsoverzichten en individuele rapportages te exporteren.
Kwaliteitseisen
De vormgeving van het lesmateriaal is speciaal afgestemd op de behoefte van leerlingen uit het VSO en het Praktijkonderwijs.
De leermiddelen van Werken aan Nederlands voldoen aan de Referentieniveaus Taal (Commissie Meijerink, 2008).